Home » Maturita » Hodnocení praktických a písemných zkoušek » Asistent zubního technika – praktická zkouška

Pro uchazeče
  • 4. 11. 2019
  • od 10 do 15 hodin

  • 12. 12. 2019
  • od 14 do 17 hodin

  • 14. 1. 2020
  • od 14 do 17 hodin

    Rozhodujete se, který obor naší školy si vybrat?

    Zřizovatel školy

    Logo školy

    Škola udržitelného rozvoje

    Certifikat

    Asistent zubního technika – praktická zkouška

    Při hodnocení předmětu profilové části maturitní zkoušky konaných formou praktické zkoušky se hodnotí:

    • Kvalita osvojení praktických dovedností a návyků, zvládnutí účelných způsobů práce.
    • Využití teoretických vědomostí v praktických činnostech.
    • Organizace vlastní práce.
    • Dodržování předpisů o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci (BOZP).
    • Vztah k práci.

    Hodnocení protokolu, zhotovené zubní náhrady a obhajoby práce.

    Zhotovená zubní náhrada s váhou 3/5 známky
    Ústní obhajoba s váhou 1/5 známky
    Hodnocení protokolu s váhou 1/5 známky

    Výsledky se klasifikují podle následujících kritérií:

    Stupeň 1 (výborný)

    Žák vykonává praktické činnosti pohotově, samostatně uplatňuje získané dovednosti a návyky, bez problémů využívá teoretické poznatky. Bezpečně ovládá postupy a způsoby práce, výsledky práce jsou bez vážnějších nedostatků. Účelně si organizuje práci, dodržuje předpisy BOZP a hospodaří s materiálem. Je schopen se vypořádat s nenadálými překážkami.

    Stupeň 2 (chvalitebný)

    Žák vykonává praktické činnosti samostatně, v postupech a způsobech práce se vyskytují drobné nedostatky. Teoretické poznatky používá při praktické činnosti s menší jistotou. V organizaci práce dělá drobné chyby, dodržuje předpisy BOZP. Překážky v práci překonává s pomocí učitele.

    Stupeň 3 (dobrý)

    Žák se v praktických činnostech dopouští větších chyb, při volbě postupů a způsobů práce potřebuje občasnou pomoc učitele. Získané teoretické poznatky využívá s pomocí učitele, stejně tak s jeho pomocí překonává překážky. Výsledky práce mají nedostatky, vlastní práci si organizuje neúčelně. Dodržuje předpisy BOZP. Projevuje vztah k práci s menšími výkyvy.

    Stupeň 4 (dostatečný)

    Žák se v praktických činnostech dopouští větších chyb. Při volbě postupů a způsobů práce potřebuje soustavnou pomoc učitele. Ve výsledcích práce má závažné nedostatky. Teoretické poznatky dokáže využít jen za pomoci učitele. V organizaci práce dělá závažné chyby, méně dbá na dodržování předpisů BOZP. Překážky v práci překonává jen s pomocí učitele. Pracuje bez zájmu a vztahu k práci.

    Stupeň 5 (nedostatečný)

    Žák se v pracovních činnostech dopouští závažných chyb. V praktických činnostech a postupech má závažné nedostatky. Získané teoretické poznatky vykazují značné mezery a většinou je nedokáže využít ani s pomocí učitele. Na pracovišti se neorientuje, není schopen si práci zorganizovat. Nedodržuje předpisy BOZP. Výsledky jeho práce jsou nedokončené, neúplné, nepřesné a nekvalitní. Neprojevuje zájem o práci.

    Projekt

    Projekt Vzděláním ke kvalitě je spolufinancován Evropskou unií.

    Sociální partner školy

    Katalog škol